• ไทย
    • English
  • English 
    • ไทย
    • English
  • Login
View Item 
  •   IR@RUTS
  • Faculty of Management Technology
  • สาขาการจัดการนวัตกรรมและสารสนเทศทางธุรกิจ
  • Research Reports
  • View Item
  •   IR@RUTS
  • Faculty of Management Technology
  • สาขาการจัดการนวัตกรรมและสารสนเทศทางธุรกิจ
  • Research Reports
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

การพัฒนากลยุทธ์ทางการตลาดของพืชสมุนไพรในเขตจังหวัดนครศรีธรรมราช : กรณีศึกษาผลิตภัณฑ์เครื่องดื่มสมุนไพร

Development of marketing strategy in the province of medicinal Plants : a Case Study By contrast, the products, herbal drinks

Thumbnail
View/Open
Text (304.9Kb)
Date
2015
Author
Savitree Muneesri | สาวิตรี มุณีศรี
Panida Rattanasupa | พนิดา รัตนสุภา
Issaraporn Jaigrajang | อิศราพร ใจกระจ่าง
Preecha Muneesri | ปรีชา มุณีศรี
Metadata
Show full item record
URI
https://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/3609
Collections
  • Research Reports [158]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of IRCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV