Search
Now showing items 1-3 of 3
กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดสำหรับธุรกิจท่องเที่ยวในรูปแบบโฮมสเตย์Marketing communication strategy for tourism business Home Stay
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2012)
การพัฒนาสินค้าที่ระลึกเพื่อการท่องเที่ยวพื้นที่ทะเลน้อย จังหวัดพัทลุงDevelopment of souvenirs goods for tourism at Thale Nol area, Phatthalung Province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2016)
แนวทางการส่งเสริมการตลาดการท่องเที่ยวในกลุ่มนักท่องเที่ยวต่างประเทศที่เดินทางซ้ำ ของจังหวัดสงขลาThe promotion of tourism marketing of a group of foreign tourists who travel repeatedly in Songkhla province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2018)