• ไทย
    • English
  • English 
    • ไทย
    • English
  • Login
View Item 
  •   IR@RUTS
  • Faculty of Business Administration
  • สาขาระบบสารสนเทศ
  • Research Reports
  • View Item
  •   IR@RUTS
  • Faculty of Business Administration
  • สาขาระบบสารสนเทศ
  • Research Reports
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

การประยุกต์ใช้กลยุทธ์การตลาดอิเล็กส์ทรอนิกส์บนเครื่อข่ายสังคมออนไลน์สำหรับธุรกิจการท่องเที่ยวเพื่อความสามารถในการแข่งขันในการเข้าสู่ประชาคมอาเชียน

Applying of Electronic Marketing Strategy on Social Online Network for Tourism Business to Competitive Advantage in The ASEAN E conomic Community

Thumbnail
View/Open
Full Text (30.15Mb)
Date
2013
Author
Theepakorn Naruemannalinee | ธีภากรณ์ นฤมาณนลินี
Bussaban Leorungruang | บุษบรรณณ์ เหลี่ยวรุ่งเรือง
Sureerat Chukaew | สุรีย์รัตน์ ชูแก้ว
Rattana Pattano | รัตนา พัฒโน
Metadata
Show full item record
URI
https://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/4199
Collections
  • Research Reports [35]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of IRCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV