Show simple item record

The Administration of Excellence from McKinsey Approach A Case Study of Phetchaburi Primary Educational Service Area Office 2

dc.contributor.authorYupaporn Jongcharoen | ยุพาภรณ์ จงเจริญen_US
dc.date.accessioned2020-10-15T08:34:57Z
dc.date.available2020-10-15T08:34:57Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn2673-0197
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/1254
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectการบริหารองค์กรen_US
dc.subjectการบริหารเพื่อความเป็นเลิศขององค์กรen_US
dc.subjectแนวคิดของแมคคินซีย์en_US
dc.subjectสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาen_US
dc.subjectประถมศึกษาen_US
dc.subjectMcKinsey approachen_US
dc.subjectprimary educational service area officeen_US
dc.titleการบริหารเพื่อความเป็นเลิศขององค์กรตามแนวคิดของแมคคินซีย์ กรณีศึกษาสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาประถมศึกษาเพชรบุรี เขต 2en_US
dc.titleThe Administration of Excellence from McKinsey Approach A Case Study of Phetchaburi Primary Educational Service Area Office 2en_US
dc.typeResearch Articleen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record