Show simple item record

A Comparative Study of Science Learning Achievement and Critical-Thinking Ability of Students in Junior High School Level 3, Title “Ecological System” by Using Storyline Method and Teacher Manual

dc.contributor.authorSupharat Taweewong | สุภารัตน์ ทวีวงศ์en_US
dc.contributor.authorPradit Meesook | ประดิษฐ์ มีสุขen_US
dc.date.accessioned2020-10-15T09:48:44Z
dc.date.available2020-10-15T09:48:44Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn2673-0197
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/1262
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectการเรียนโดยใช้วิธีสตอรี่ไลน์en_US
dc.subjectการเรียนตามคู่มือครูen_US
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์en_US
dc.subjectความสามารถในการคิดอย่างมีวิจารณญาณen_US
dc.subjectstoryline learning techniqueen_US
dc.subjectteacher manual learning techniqueen_US
dc.titleผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิทยาศาสตร์และความสามารถในการคิดอย่าง มีวิจารณญาณของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 เรื่อง “ระบบนิเวศ” ที่เรียนโดยใช้วิธีสตอรี่ไลน์กับการเรียนตามคู่มือครูen_US
dc.titleA Comparative Study of Science Learning Achievement and Critical-Thinking Ability of Students in Junior High School Level 3, Title “Ecological System” by Using Storyline Method and Teacher Manualen_US
dc.typeResearch Articleen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record