Show simple item record

A Comparison of Critical Reading Ability in Thai Language of Prathomsuksa 5 Students by Using the Scientific Method and Conventional Reading Instruction

dc.contributor.authorNathanon Kaewkanjohn | นายณฐนน แก้วกันจรen_US
dc.date.accessioned2020-10-18T05:50:45Z
dc.date.available2020-10-18T05:50:45Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn2673-0197
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/1285
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectการอ่านอย่างมีวิจารณญาณen_US
dc.subjectการสอนอ่านด้วยวิธีวิทยาศาสตร์en_US
dc.subjectการเรียนการสอนen_US
dc.subjectcritical readingen_US
dc.subjectscientific methoden_US
dc.titleการเปรียบเทียบความสามารถทางการอ่านอย่างมีวิจารณญาณ กลุ่มสาระการเรียนรู้ภาษาไทย ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 ที่ได้รับการสอนอ่าน ด้วยวิธีวิทยาศาสตร์กับวิธีสอนอ่านแบบปกติen_US
dc.titleA Comparison of Critical Reading Ability in Thai Language of Prathomsuksa 5 Students by Using the Scientific Method and Conventional Reading Instructionen_US
dc.typeResearch Articleen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record