Show simple item record

Marketing Strategies for Tourism Market, Case study : Koh-Yo locality, Muang Songkhla District

dc.contributor.authorPreechaya Chumsri | ปรีชญา ชุมศรีen_US
dc.contributor.authorWeerawan Marangkun | วีราวรรณ มารังกูรen_US
dc.date.accessioned2020-12-01T08:50:32Z
dc.date.available2020-12-01T08:50:32Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/1591
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectกลยุทธ์ทางการตลาดen_US
dc.subjectแหล่งท่องเที่ยวen_US
dc.subjectเกาะยอen_US
dc.titleกลยุทธ์การตลาดแหล่งท่องเที่ยว กรณีศึกษาตำบลเกาะยอ อำเภอเมือง จังหวัดสงขลาen_US
dc.titleMarketing Strategies for Tourism Market, Case study : Koh-Yo locality, Muang Songkhla Districten_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record