Show simple item record

Guidelines on Marketing and Potential Development of Traditional Trades for Competitive Advantages and AEC: A Case Study at Hatyai District, Songkhla Province

dc.contributor.authorPreechaya Chumsri | ปรีชญา ชุมศรีen_US
dc.contributor.authorOrapan Chanin | อรพรรณ จันทร์อินทร์en_US
dc.date.accessioned2020-12-17T03:38:56Z
dc.date.available2020-12-17T03:38:56Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/1694
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectการพัฒนาการตลาดen_US
dc.subjectร้านค้าปลีกen_US
dc.subjectการแข่งขันทางการตลาดen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectประชาคมเศรษฐกิจอาเซียนen_US
dc.subjectอาเซียนen_US
dc.titleแนวทางการพัฒนาตลาดและศักยภาพของร้านค้าปลีกแบบดั้งเดิมเพื่อสร้างความได้เปรียบทางการแข่งขัน และสามารถรองรับการก้าวสู่ประชาคมเศรษฐกิจอาเซียน กรณีศึกษา อำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลาen_US
dc.titleGuidelines on Marketing and Potential Development of Traditional Trades for Competitive Advantages and AEC: A Case Study at Hatyai District, Songkhla Provinceen_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record