Show simple item record

MARKETING FEASIBILITY OF BROWN RICE TEA PRODUCT

dc.contributor.authorWeerasak Tullayaporn | วีระศักดิ์ ตุลยาพรen_US
dc.contributor.authorPirush Vacharapan | ไพรัช วัชรพันธุ์en_US
dc.date.accessioned2020-12-25T08:57:23Z
dc.date.available2020-12-25T08:57:23Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/1848
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectความเป็นไปได้en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectความเป็นไปได้ทางการตลาดen_US
dc.subjectผลิตภัณฑ์ชาข้าวกล้องen_US
dc.subjectชาข้าวกล้องen_US
dc.titleความเป็นไปได้ทางการตลาดของผลิตภัณฑ์ชาข้าวกล้องen_US
dc.titleMARKETING FEASIBILITY OF BROWN RICE TEA PRODUCTen_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record