Show simple item record

The Expectations and Perceptions on Service Quality among Thai Tourists towards the Hunsa JB Hotel , Hat Yai, Songkhla Province

dc.contributor.authorRatchada Petchara | รัชดา เพ็ชร์ชระen_US
dc.date.accessioned2021-01-04T09:53:05Z
dc.date.available2021-01-04T09:53:05Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/1891
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectความคาดหวังen_US
dc.subjectการรับรู้en_US
dc.subjectคุณภาพการบริการen_US
dc.subjectนักท่องเที่ยวชาวไทยen_US
dc.subjectสงขลาen_US
dc.titleความคาดหวังและการรับรู้ของนักท่องเที่ยวชาวไทยต่อคุณภาพการบริการของโรงแรมหรรษา เจบี อำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลาen_US
dc.titleThe Expectations and Perceptions on Service Quality among Thai Tourists towards the Hunsa JB Hotel , Hat Yai, Songkhla Provinceen_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record