Show simple item record

Marketing for Rajamangala University of Technology Srivijaya to Sustainable Development

dc.contributor.authorPatcharee Tippracha | พัชรี ทิพย์ประชาen_US
dc.contributor.authorBootsarin Kuniard | บุสรินทร์ คูนิอาจen_US
dc.date.accessioned2021-01-10T12:27:05Z
dc.date.available2021-01-10T12:27:05Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/1937
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectกลยุทธ์การตลาดen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectการพัฒนาที่ยั่งยืนen_US
dc.titleกลยุทธ์การตลาดสำหรับมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลศรีวิชัย สู่การพัฒนาที่ยั่งยืนen_US
dc.titleMarketing for Rajamangala University of Technology Srivijaya to Sustainable Developmenten_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record