Show simple item record

The Factor of Retail Mix Affect to Loyalty for Using Services of Local Convenience Store at Muang, Songkhla Province

dc.contributor.authorTunyaporn Dumchuti | ธันยาภรณ์ ดำจุติen_US
dc.date.accessioned2020-04-20T00:48:06Z
dc.date.available2020-04-20T00:48:06Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/218
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectการค้าปลีกen_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการen_US
dc.subjectความภักดีของลูกค้าen_US
dc.subjectRetailen_US
dc.titleปัจจัยด้านส่วนประกอบการค้าปลีก ที่มีผลต่อความจงรักภักดีในการใช้บริการร้านคอนวีเนี่ยนสโตร์ท้องถิ่นในเขตอำเภอเมือง จังหวัดสงขลาen_US
dc.titleThe Factor of Retail Mix Affect to Loyalty for Using Services of Local Convenience Store at Muang, Songkhla Provinceen_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record