Show simple item record

Participatory, Tourist consumer behavior marketing promotion strategy of historical tourism in Koh Yor, Songkhla province

dc.contributor.authorWeerawan Marangkun | วีราวรรณ มารังกูรen_US
dc.contributor.authorAuntika Thipjumnong | อันธิกา ทิพย์จำนงค์en_US
dc.contributor.authorPornwadee Pengsuwan | พรวดี เพ็งสุวรรณen_US
dc.contributor.authorChainun Panyyavoodso | ชัยนันท์ ปัญญาวุทโสen_US
dc.date.accessioned2020-04-20T05:15:45Z
dc.date.available2020-04-20T05:15:45Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/224
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectการส่งเสริมการตลาดen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectการท่องเที่ยวเชิงประวัติศาสตร์en_US
dc.subjectพฤติกรรมนักท่องเที่ยวen_US
dc.subjectการมีส่วนร่วมของชุมชนen_US
dc.subjectTourist behavioren_US
dc.subjectHistorical tourismen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.titleกลยุทธ์ส่งเสริมการตลาดของการท่องเที่ยวเชิงประวัติศาสตร์จากข้อมูลพฤติกรรมนักท่องเที่ยวและการมีส่วนร่วมของชุมชนเกาะยอ จังหวัดสงขลาen_US
dc.titleParticipatory, Tourist consumer behavior marketing promotion strategy of historical tourism in Koh Yor, Songkhla provinceen_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record