Show simple item record

The Attribute of Master of Marketing with needs of the Enterprises in SongKhla

dc.contributor.authorNarawit Chaisit | นราวิชญ์ ชัยสิทธิ์en_US
dc.contributor.authorSiranee Soontornvijit | ศิราณี สุนทรวิจิตรen_US
dc.date.accessioned2020-04-20T08:14:39Z
dc.date.available2020-04-20T08:14:39Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/225
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectคุณลักษณะของมหาบัณฑิตen_US
dc.subjectคุณลักษณะอันพึงประสงค์en_US
dc.subjectสถานประกอบการen_US
dc.subjectความต้องการen_US
dc.subjectAttribute of Masteren_US
dc.subjectEnterprisesen_US
dc.titleคุณลักษณะของมหาบัณฑิตสาขาวิชาการตลาดตามความต้องการของสถานประกอบการในจังหวัดสงขลาen_US
dc.titleThe Attribute of Master of Marketing with needs of the Enterprises in SongKhlaen_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record