Show simple item record

Marketing Management in Customer Relationship Management and Convenience Store Satisfaction in Muang District, Songkhla Province

dc.contributor.authorPreechaya Chumsri | ปรีชญา ชุมศรีen_US
dc.contributor.authorOrapan Chanin | อรพรรณ จันทร์อินทร์en_US
dc.date.accessioned2020-04-21T01:36:31Z
dc.date.available2020-04-21T01:36:31Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/227
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectการบริหารการตลาดen_US
dc.subjectความสัมพันธ์กับลูกค้าen_US
dc.subjectความพึงพอใจen_US
dc.titleการบริหารการตลาดด้านการสร้างความสัมพันธ์กับลูกค้าและสร้างความพึงพอใจของร้านสะดวกซื้อในเขตอำเภอเมือง จังหวัดสงขลาen_US
dc.titleMarketing Management in Customer Relationship Management and Convenience Store Satisfaction in Muang District, Songkhla Provinceen_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record