Show simple item record

The Factors Affecting to Non selectied for Study in Marketing Department

dc.contributor.authorRatdawan Kasewsawas | รัตดาวรรณ แก้วสวัสดิ์en_US
dc.contributor.authorJintana Waya | จินตนา ยะหวาen_US
dc.contributor.authorNamtip Sukhaekw | น้ำทิพย์ สุขแก้วen_US
dc.date.accessioned2020-04-21T02:52:49Z
dc.date.available2020-04-21T02:52:49Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/228
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectการศึกษาต่อen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.titleเหตุปัจจัยที่ส่งผลต่อนักศึกษาที่ไม่เลือกศึกษาต่อในสาขาการตลาดen_US
dc.titleThe Factors Affecting to Non selectied for Study in Marketing Departmenten_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record