Show simple item record

Creative marketing and coten-based advertising Nakhon Sri Thammarat

dc.contributor.authorSupatra Khumhaeng | สุพัตรา คำแหงen_US
dc.contributor.authorSuthikan Kaewkhongbun | สุธิกาญจน์ แก้วคงบุญen_US
dc.contributor.authorSupaporn Chairat | สุภาพร ไชรัตน์en_US
dc.date.accessioned2021-05-19T13:56:32Z
dc.date.available2021-05-19T13:56:32Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/2534
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectกลยุทธ์การตลาดen_US
dc.subjectการตลาดเชิงสร้างสรรค์en_US
dc.subjectการโฆษณาเชิงเนื้อหาen_US
dc.subjectการท่องเที่ยวชุมชนen_US
dc.titleกลยุทธ์การตลาดเชิงสร้างสรรค์และการโฆษณาเชิงเนื้อหาการท่องเที่ยวโดยชุมชน จังหวัดนครศรีธรรมราชen_US
dc.titleCreative marketing and coten-based advertising Nakhon Sri Thammaraten_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record