กลยุทธ์การตลาดที่พักโฮมสเตย์เพื่อการพัฒนาอย่างยั่งยืน จังหวัดสงขลา
Marketing Strategy Homestay For Sustainable Development In Province Songkhla
dc.contributor.author | Suwapas Ampansukkoo | สุวภัทร อำพันสุขโข | en_US |
dc.date.accessioned | 2021-05-20T13:34:44Z | |
dc.date.available | 2021-05-20T13:34:44Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/2549 | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | Rajamangala University of Technology Srivijaya | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | กลยุทธ์การตลาด | en_US |
dc.subject | โฮมสเตย์ | en_US |
dc.subject | ที่พัก | en_US |
dc.title | กลยุทธ์การตลาดที่พักโฮมสเตย์เพื่อการพัฒนาอย่างยั่งยืน จังหวัดสงขลา | en_US |
dc.title | Marketing Strategy Homestay For Sustainable Development In Province Songkhla | en_US |
dc.type | Research Reports | en_US |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Research Reports [84]
รายงานการวิจัย