Show simple item record

Brand Equity affects the purchase decision of Songkhla OTOP product

dc.contributor.authorWallapa Pattana | วัลลภา พัฒนาen_US
dc.contributor.authorAuntika Thipjumnong | อันธิกา ทิพย์จำนงค์en_US
dc.date.accessioned2021-05-20T14:20:10Z
dc.date.available2021-05-20T14:20:10Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/2551
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectตราสินค้าen_US
dc.subjectการตัดสินใจen_US
dc.subjectผลิตภัณฑ์ OTOPen_US
dc.subjectBrand Identityen_US
dc.titleคุณค่าตราสินค้าส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์ OTOP ในเขตจังหวัดสงขลาen_US
dc.titleBrand Equity affects the purchase decision of Songkhla OTOP producten_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record