Show simple item record

dc.contributor.authorSupatra Khumhaeng | สุพัตรา คำแหงen_US
dc.contributor.authorPhusana Polsongkram | ภูษณะ พลสงครามen_US
dc.contributor.authorChanyanoot Morasil | ชัญญานุช โมราศิลป์en_US
dc.contributor.authorPacharaporn Panchu | พชรพร ปานชูen_US
dc.date.accessioned2021-06-17T15:49:56Z
dc.date.available2021-06-17T15:49:56Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/3074
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectการสื่อสารการตลาดen_US
dc.subjectการตัดสินใจซื้อสินค้าen_US
dc.subjectเครือข่ายออนไลน์en_US
dc.subjectการตัดสินใจen_US
dc.titleการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการมีความสัมพันธ์ต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าในสังกัดเครือข่ายออนไลน์en_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record