กลยุทธ์การทำตลาดอิเล็กทรอนิกส์ธุรกิจท่องเที่ยวแบบโฮมสเตย์ จังหวัดนครศรีธรรมราช
Electronic marketing strategise for Home stay community based tourism : Nakhon is Thammarat province
dc.contributor.author | Kornkanok Poksawat | กรกนก โภคสวัสดิ์ | en_US |
dc.contributor.author | Piyapong Senanuch | ปิยะพงศ์ เสนานุช | en_US |
dc.contributor.author | Nuchakorn Kongyarit | นุชากร คงยะฤทธ์ | en_US |
dc.contributor.author | Pornprasert Thipsawet | พรประเสริฐ ทิพย์เสวต | en_US |
dc.date.accessioned | 2021-06-18T14:26:15Z | |
dc.date.available | 2021-06-18T14:26:15Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/3081 | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | Rajamangala University of Technology Srivijaya | en_US |
dc.subject | การตลาดอิเล็กทรอนิกส์ | en_US |
dc.subject | การท่องเที่ยว | en_US |
dc.subject | โฮมสเตย์ | en_US |
dc.subject | โฮมสเตย์ในภาคใต้ | en_US |
dc.title | กลยุทธ์การทำตลาดอิเล็กทรอนิกส์ธุรกิจท่องเที่ยวแบบโฮมสเตย์ จังหวัดนครศรีธรรมราช | en_US |
dc.title | Electronic marketing strategise for Home stay community based tourism : Nakhon is Thammarat province | en_US |
dc.type | Research Reports | en_US |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Research Reports [38]
รายงานการวิจัย