Show simple item record

Guide the development of marketing strategies Nakhon Vegetation Co-operative Limited

dc.contributor.authorSuthikan Kaewkongboon | สุธิกาญจน์ แก้วคงบุญen_US
dc.contributor.authorSupatra Khumhaeng | สุพัตรา คำแหงen_US
dc.contributor.authorSupaporn Chairat | สุภาพร ไชยรัตน์en_US
dc.contributor.authorIssaraporn Jaigrajang | อิศราพร ใจกระจ่างen_US
dc.date.accessioned2021-06-21T15:41:25Z
dc.date.available2021-06-21T15:41:25Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/3141
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectการพัฒนากลยุทธ์en_US
dc.subjectกลยุทธ์ทางการตลาดen_US
dc.subjectสหกรณ์นครผัก ผลไม้ จำกัดen_US
dc.subjectสหกรณ์en_US
dc.titleแนวทางการพัฒนากลยุทธ์ทางการตลาดของสหกรณ์นครผัก ผลไม้ จำกัดen_US
dc.titleGuide the development of marketing strategies Nakhon Vegetation Co-operative Limiteden_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record