Show simple item record

Behavior and Factors Influencing on Consumer in Purchasing Decision on Products from Natural Tie-Dyed Bann Kiriwong Community Enterprise Group, Lann Saka District, Nakhon Si Thammarat

dc.contributor.authorMallika Inprom | มัลลิกา อินพรหมen_US
dc.contributor.authorBuppachat Taengkliang | บุปผชาติ แต่งเกลี้ยงen_US
dc.contributor.authorDonnawat Seeputsuk | ดนวัต สีพุธสุขen_US
dc.date.accessioned2021-06-24T14:07:08Z
dc.date.available2021-06-24T14:07:08Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/3213
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectพฤติกรรมen_US
dc.subjectการตัดสินใจen_US
dc.subjectปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดen_US
dc.subjectกลุ่มวิสาหกิจชุมชนen_US
dc.titleศึกษาพฤติกรรมและปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจของผู้บริโภค ในการซื้อผลิตภัณฑ์ของกลุ่มวิสาหกิจชุมชนมัดย้อมสีธรรมชาติบ้านคีรีวง อำเภอลานสกา จังหวัดนครศรีธรรมราชen_US
dc.titleBehavior and Factors Influencing on Consumer in Purchasing Decision on Products from Natural Tie-Dyed Bann Kiriwong Community Enterprise Group, Lann Saka District, Nakhon Si Thammaraten_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record