Show simple item record

A Study of Tourism Potentiality to Become Internationlly Known Market Case Study: The Klonghae Floating Market, Had Yai, Songkhla

dc.contributor.authorPaipun Mungsiri | ไพพรรณ มุ่งศิริen_US
dc.contributor.authorJintana Chareonnetkul | จินตนา เจริญเนตรกุลen_US
dc.contributor.authorRawiwan Poungsorn | รวิวรรณ พวงสอนen_US
dc.date.accessioned2020-05-08T01:22:11Z
dc.date.available2020-05-08T01:22:11Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/336
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectการท่องเที่ยวen_US
dc.subjectมาตรฐานสากลen_US
dc.subjectตลาดน้ำen_US
dc.subjectตลาดน้ำคลองแหen_US
dc.subjectFloating Marketen_US
dc.subjectTourismen_US
dc.titleศึกษาศักยภาพด้านการท่องเที่ยวเพื่อนำไปสู่มาตรฐานสากล กรณีศึกษา : ตลาดน้ำเทศบาลเมืองคลองแห อำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลาen_US
dc.titleA Study of Tourism Potentiality to Become Internationlly Known Market Case Study: The Klonghae Floating Market, Had Yai, Songkhlaen_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record