Show simple item record

The use of advertising language to persuade online sale through facebook

dc.contributor.authorJutada Tabpawan | จุฑาฎา เทพวรรณen_US
dc.date.accessioned2021-07-09T14:41:25Z
dc.date.available2021-07-09T14:41:25Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/3381
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectการใช้ภาษาen_US
dc.subjectการโฆษณาเพื่อโน้มน้าวใจen_US
dc.subjectการขายสินค้าออนไลน์en_US
dc.subjectเฟซบุ๊กen_US
dc.subjectfacebooken_US
dc.titleการใช้ภาษาโฆษณาเพื่อโน้มน้าวใจในการขายสินค้าออนไลน์ทางเฟซบุ๊กen_US
dc.titleThe use of advertising language to persuade online sale through facebooken_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record