Show simple item record

BUSINESS STRATEGY FOR COMPETITION OF THAI SME; A CASE STUDY OF THE SME IN INDUSTRIAL FACTORY, SONGKHLA PROVINCE, THAILAND

dc.contributor.authorYupaporn Urairat | ยุพาภรณ์ อุไรรัตน์en_US
dc.contributor.authorSuriya Nitmee | สุริยา นิตย์มีen_US
dc.date.accessioned2021-08-09T15:42:29Z
dc.date.available2021-08-09T15:42:29Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/3574
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectการดำเนินธุรกิจen_US
dc.subjectธุรกิจขนาดกลางen_US
dc.subjectธุรกิจขนาดย่อมen_US
dc.subjectความสามามารถในการแข่งขันen_US
dc.subjectโรงงานอุตสาหกรรมen_US
dc.titleกลยุทธ์ในการดำเนินธุรกิจขนาดกลางและขนาดย่อมของไทยเพื่อเพิ่มความสามามารถในการแข่งขัน ศึกษาเฉพาะโรงงานอุตสาหกรรมในจังหวัดสงขลาen_US
dc.titleBUSINESS STRATEGY FOR COMPETITION OF THAI SME; A CASE STUDY OF THE SME IN INDUSTRIAL FACTORY, SONGKHLA PROVINCE, THAILANDen_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record