Show simple item record

Effectiveness of Online Marketing Communications in Marketing 4.0 Era : A case study of Community Products in Koh Yor Subdistrict, Mueang District, Songkhla Province

dc.contributor.authorPichate Prommai | พิเชษฐ์ พรหมใหม่en_US
dc.date.accessioned2021-08-09T16:02:02Z
dc.date.available2021-08-09T16:02:02Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/3576
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectการสื่อสารการตลาดen_US
dc.subjectการตลาดออนไลน์en_US
dc.subjectผู้ประกอบการen_US
dc.subjectธุรกิจขนาดเล็กen_US
dc.titleประสิทธิผลของการสื่อสารการตลาดออนไลน์สำหรับผู้ประกอบการธุรกิจขนาดเล็กในจังหวัดสงขลาen_US
dc.titleEffectiveness of Online Marketing Communications in Marketing 4.0 Era : A case study of Community Products in Koh Yor Subdistrict, Mueang District, Songkhla Provinceen_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record