ประสิทธิผลของการสื่อสารการตลาดออนไลน์สำหรับผู้ประกอบการธุรกิจขนาดเล็กในจังหวัดสงขลา
Effectiveness of Online Marketing Communications in Marketing 4.0 Era : A case study of Community Products in Koh Yor Subdistrict, Mueang District, Songkhla Province
dc.contributor.author | Pichate Prommai | พิเชษฐ์ พรหมใหม่ | en_US |
dc.date.accessioned | 2021-08-09T16:02:02Z | |
dc.date.available | 2021-08-09T16:02:02Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/3576 | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | Rajamangala University of Technology Srivijaya | en_US |
dc.subject | การสื่อสารการตลาด | en_US |
dc.subject | การตลาดออนไลน์ | en_US |
dc.subject | ผู้ประกอบการ | en_US |
dc.subject | ธุรกิจขนาดเล็ก | en_US |
dc.title | ประสิทธิผลของการสื่อสารการตลาดออนไลน์สำหรับผู้ประกอบการธุรกิจขนาดเล็กในจังหวัดสงขลา | en_US |
dc.title | Effectiveness of Online Marketing Communications in Marketing 4.0 Era : A case study of Community Products in Koh Yor Subdistrict, Mueang District, Songkhla Province | en_US |
dc.type | Research Reports | en_US |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Research Reports [56]
รายงานการวิจัย