Show simple item record

The promotion of tourism marketing of a group of foreign tourists who travel repeatedly in Songkhla province

dc.contributor.authorTunyaporn Ariyasaranee | ธันยพร อริยะเศรณีen_US
dc.contributor.authorPanupron Temphrasiri | ภาณุพร เต็มพระสิริen_US
dc.contributor.authorRingphami Shimrayen_US
dc.date.accessioned2021-08-10T11:06:58Z
dc.date.available2021-08-10T11:06:58Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/3583
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectการท่องเที่ยวen_US
dc.subjectการส่งเสริมการตลาดen_US
dc.subjectนักท่องเที่ยวต่างประเทศen_US
dc.titleแนวทางการส่งเสริมการตลาดการท่องเที่ยวในกลุ่มนักท่องเที่ยวต่างประเทศที่เดินทางซ้ำ ของจังหวัดสงขลาen_US
dc.titleThe promotion of tourism marketing of a group of foreign tourists who travel repeatedly in Songkhla provinceen_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record