Show simple item record

Development of marketing strategy in the province of medicinal Plants : a Case Study By contrast, the products, herbal drinks

dc.contributor.authorSavitree Muneesri | สาวิตรี มุณีศรีen_US
dc.contributor.authorPanida Rattanasupa | พนิดา รัตนสุภาen_US
dc.contributor.authorIssaraporn Jaigrajang | อิศราพร ใจกระจ่างen_US
dc.contributor.authorPreecha Muneesri | ปรีชา มุณีศรีen_US
dc.date.accessioned2021-08-13T16:00:50Z
dc.date.available2021-08-13T16:00:50Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/3609
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectกลยุทธ์ทางการตลาดen_US
dc.subjectพืชสมุนไพรen_US
dc.subjectผลิตภัณฑ์เครื่องดื่มสมุนไพรen_US
dc.subjectเครื่องดื่มสมุนไพรen_US
dc.titleการพัฒนากลยุทธ์ทางการตลาดของพืชสมุนไพรในเขตจังหวัดนครศรีธรรมราช : กรณีศึกษาผลิตภัณฑ์เครื่องดื่มสมุนไพรen_US
dc.titleDevelopment of marketing strategy in the province of medicinal Plants : a Case Study By contrast, the products, herbal drinksen_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record