Show simple item record

The Comparison of Mathematics Achievement in Identifying Areas of General Region by Double Integral between The Use of Augmented Reality Exercise Book and Traditional Exercise book.

dc.contributor.authorWeerachai Thadee | วีระชัย ท่าดีen_US
dc.contributor.authorVakin Nuwongnam | เวคิน หนูนำวงศ์en_US
dc.date.accessioned2021-11-18T09:12:00Z
dc.date.available2021-11-18T09:12:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/3722
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนen_US
dc.subjectปริพันธ์สองชั้นen_US
dc.subjectแบบฝึกทักษะen_US
dc.subjectคณิตศาสตร์en_US
dc.titleการเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนเรื่องการหาพื้นที่ของ บริเวณใด ๆ โดยใช้ปริพันธ์สองชั้น ระหว่างการใช้แบบฝึกทักษะแบบออคเมนต์เตดเรียลลิตี้ กับการใช้แบบฝึกทักษะแบบปกติen_US
dc.titleThe Comparison of Mathematics Achievement in Identifying Areas of General Region by Double Integral between The Use of Augmented Reality Exercise Book and Traditional Exercise book.en_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record