แนวทางในการพัฒนาตลาดสำหรับผลิตภัณฑ์ชุมชน (OTOP) ของจังหวัดสงขลา เพื่อสนับสนุนอุตสาหกรรมท่องเที่ยว
Guidelines to market Development for community products (OTOP) to promoting tourism industry of Songkhla province
dc.contributor.author | Weerasak Marangkul | วีราวรรณ มารังกูร | en_US |
dc.contributor.author | Pattaraporn Kaewkanittarak | ภัทราภรณ์ แก้วกนิษฐารักษ์ | en_US |
dc.contributor.author | Bootsarin Kuniard | บุสรินทร์ คูนิอาจ | en_US |
dc.contributor.author | Auntika Thipjumnong | อันธิกา ทิพย์จำนงค์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2020-05-15T09:03:46Z | |
dc.date.available | 2020-05-15T09:03:46Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/377 | |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | Rajamangala University of Technology Srivijaya | en_US |
dc.subject | ผลิตภัณฑ์ชุมชน | en_US |
dc.subject | อุตสาหกรรมท่องเที่ยว | en_US |
dc.subject | การท่องเที่ยว | en_US |
dc.subject | ตลาด | en_US |
dc.subject | tourism industry | en_US |
dc.subject | OTOP | en_US |
dc.title | แนวทางในการพัฒนาตลาดสำหรับผลิตภัณฑ์ชุมชน (OTOP) ของจังหวัดสงขลา เพื่อสนับสนุนอุตสาหกรรมท่องเที่ยว | en_US |
dc.title | Guidelines to market Development for community products (OTOP) to promoting tourism industry of Songkhla province | en_US |
dc.type | Research Reports | en_US |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Research Reports [56]
รายงานการวิจัย