Show simple item record

Effects of tourism and recreation business marketing strategies on the loyalty of Thai tourists visiting Trang

dc.contributor.authorDusitporn Hokta | ดุสิตพร ฮกทาen_US
dc.date.accessioned2022-07-26T04:55:29Z
dc.date.available2022-07-26T04:55:29Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/3828
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectกลยุทธ์การตลาดen_US
dc.subjectการตลาดธุรกิจen_US
dc.subjectท่องเที่ยวและนันทนาการen_US
dc.subjectนักท่องเที่ยวen_US
dc.titleผลกระทบของกลยุทธ์การตลาดธุรกิจท่องเที่ยวและนันทนาการที่มีต่อความจงรักภักดีของนักท่องเที่ยวชาวไทยที่มาท่องเที่ยวจังหวัดตรังen_US
dc.titleEffects of tourism and recreation business marketing strategies on the loyalty of Thai tourists visiting Trangen_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record