Search
Now showing items 1-10 of 22
แนวทางในการพัฒนาตลาดสำหรับผลิตภัณฑ์ชุมชน (OTOP) ของจังหวัดสงขลา เพื่อสนับสนุนอุตสาหกรรมท่องเที่ยวGuidelines to market Development for community products (OTOP) to promoting tourism industry of Songkhla province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2015)
กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดสำหรับธุรกิจท่องเที่ยวในรูปแบบโฮมสเตย์Marketing communication strategy for tourism business Home Stay
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2012)
การท่องเที่ยวและการเลือกซื้อสินค้าที่ระลึกพื้นที่ทะเลน้อย จังหวัดพัทลุงTourism and shopping souvenirs goods at Thale Noi area, Phattalung Province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2016)
การพัฒนาสินค้าที่ระลึกเพื่อการท่องเที่ยวพื้นที่ทะเลน้อย จังหวัดพัทลุงDevelopment of souvenirs goods for tourism at Thale Nol area, Phatthalung Province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2016)
การให้บริการการท่องเที่ยวของตลาดน้ำคลองแหTourism services of Khlong Hae floating market
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2013)
การจัดการความรู้ในชุมชนเพื่อจัดการการท่องเที่ยวเชิงอนุรักษ์ในตำบลปาล์มพัฒนา อำเภอมะนัง จังหวัดสตูลKnowledge Managemement in Communities for Ecotourism Management in Palmpathana, Manang district, Satul Province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2014)
แนวทางการตลาดท่องเที่ยวเชิงสปาของนักท่องเที่ยวผู้สูงอายุชาวมาเลเซียใน เขตพื้นที่จังหวัดสงขลาMarketing on Spa tourism for Malaysia senior tourists in Songkhla Province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2016)