Show simple item record

Applying of Electronic Marketing Strategy on Social Online Network for Tourism Business to Competitive Advantage in The ASEAN E conomic Community

dc.contributor.authorTheepakorn Naruemannalinee | ธีภากรณ์ นฤมาณนลินีen_US
dc.contributor.authorBussaban Leorungruang | บุษบรรณณ์ เหลี่ยวรุ่งเรืองen_US
dc.contributor.authorSureerat Chukaew | สุรีย์รัตน์ ชูแก้วen_US
dc.contributor.authorRattana Pattano | รัตนา พัฒโนen_US
dc.date.accessioned2023-01-12T05:08:01Z
dc.date.available2023-01-12T05:08:01Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/4199
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectกลยุทธ์การตลาดen_US
dc.subjectการตลาดอิเล็กส์ทรอนิกส์en_US
dc.subjectสังคมออนไลน์en_US
dc.subjectการท่องเที่ยวen_US
dc.subjectประชาคมอาเชียนen_US
dc.titleการประยุกต์ใช้กลยุทธ์การตลาดอิเล็กส์ทรอนิกส์บนเครื่อข่ายสังคมออนไลน์สำหรับธุรกิจการท่องเที่ยวเพื่อความสามารถในการแข่งขันในการเข้าสู่ประชาคมอาเชียนen_US
dc.titleApplying of Electronic Marketing Strategy on Social Online Network for Tourism Business to Competitive Advantage in The ASEAN E conomic Communityen_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record