Search
Now showing items 1-6 of 6
กลยุทธ์การตลาดแหล่งท่องเที่ยว กรณีศึกษาตำบลเกาะยอ อำเภอเมือง จังหวัดสงขลาMarketing Strategies for Tourism Market, Case study : Koh-Yo locality, Muang Songkhla District
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2007)
แนวทางการพัฒนาตลาดและศักยภาพของร้านค้าปลีกแบบดั้งเดิมเพื่อสร้างความได้เปรียบทางการแข่งขัน และสามารถรองรับการก้าวสู่ประชาคมเศรษฐกิจอาเซียน กรณีศึกษา อำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลาGuidelines on Marketing and Potential Development of Traditional Trades for Competitive Advantages and AEC: A Case Study at Hatyai District, Songkhla Province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2015)
การพัฒนาตลาดและผลิตภัณฑ์อาหารทะเลแปรรูปMarketing Development And New Transmutation Seafood Products
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2008)
การพัฒนาการเลี้ยงแพะสู่อุตสาหกรรมอาหารฮาลาลในจังหวัดกระบี่The goat nurture development to halal food industry in Krabi Province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2014)
การตลาดและการสร้างข้อได้เปรียบทางด้านการแข่งขันของผู้ประกอบการหัตถกรรม จังหวัดสงขลาMarketing and Competitive Advantage for Handicraft Entrepreneur in Songkhla
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2013)