Search
Now showing items 1-10 of 11
กระบวนการการตัดสินใจใช้บริการด้านการนวดแผนไทยในสถานบริการสาธารณสุขของรัฐ จังหวัดสงขลาThe Decision Making Process towards Thai Traditional Massage of the Govermenrt Medical Heath Service in Songkhla Province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2015)
คุณลักษณะของมหาบัณฑิตสาขาวิชาการตลาดตามความต้องการของสถานประกอบการในจังหวัดสงขลาThe Attribute of Master of Marketing with needs of the Enterprises in SongKhla
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2015)
เหตุปัจจัยที่ส่งผลต่อนักศึกษาที่ไม่เลือกศึกษาต่อในสาขาการตลาดThe Factors Affecting to Non selectied for Study in Marketing Department
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2015)
แนวทางในการพัฒนาตลาดสำหรับผลิตภัณฑ์ชุมชน (OTOP) ของจังหวัดสงขลา เพื่อสนับสนุนอุตสาหกรรมท่องเที่ยวGuidelines to market Development for community products (OTOP) to promoting tourism industry of Songkhla province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2015)
ความต้องการตลาดสีเขียวของประชากรในเขตจังหวัดสงขลาGreen market needs of the population in the province of Songkhla
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2015)
แนวทางการพัฒนาตลาดและศักยภาพของร้านค้าปลีกแบบดั้งเดิมเพื่อสร้างความได้เปรียบทางการแข่งขัน และสามารถรองรับการก้าวสู่ประชาคมเศรษฐกิจอาเซียน กรณีศึกษา อำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลาGuidelines on Marketing and Potential Development of Traditional Trades for Competitive Advantages and AEC: A Case Study at Hatyai District, Songkhla Province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2015)
ปัจจัยทำนายเจตนาพฤติกรรมในการใช้บริการธนาคารอิสลามแห่งประเทศไทยของมุสลิมในพื้นที่ 5 จังหวัดชายแดนภาคใต้
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2015)