Search
Now showing items 1-6 of 6
แนวทางในการพัฒนาตลาดสำหรับผลิตภัณฑ์ชุมชน (OTOP) ของจังหวัดสงขลา เพื่อสนับสนุนอุตสาหกรรมท่องเที่ยวGuidelines to market Development for community products (OTOP) to promoting tourism industry of Songkhla province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2015)
กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดสำหรับธุรกิจท่องเที่ยวในรูปแบบโฮมสเตย์Marketing communication strategy for tourism business Home Stay
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2012)
การท่องเที่ยวและการเลือกซื้อสินค้าที่ระลึกพื้นที่ทะเลน้อย จังหวัดพัทลุงTourism and shopping souvenirs goods at Thale Noi area, Phattalung Province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2016)
การพัฒนาสินค้าที่ระลึกเพื่อการท่องเที่ยวพื้นที่ทะเลน้อย จังหวัดพัทลุงDevelopment of souvenirs goods for tourism at Thale Nol area, Phatthalung Province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2016)
แนวทางการตลาดท่องเที่ยวเชิงสปาของนักท่องเที่ยวผู้สูงอายุชาวมาเลเซียใน เขตพื้นที่จังหวัดสงขลาMarketing on Spa tourism for Malaysia senior tourists in Songkhla Province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2016)