Search
Now showing items 1-3 of 3
การจัดการตลาดนัดชุมชนในจังหวัดสงขลาตามทัศนะของผู้จำหน่ายสินค้าและผู้บริโภคTHE MANAGEMENT OF THE COMMUNITY MARKET IN SONGKHLA PROVINCE FROM THE PERSPECTIVES OF SELLERS AND CONSUMERS
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2013)
การตอบสนองของผู้บริโภคต่อกิจกรรมการส่งเสริมการตลาดของบริษัทตัวแทนจำหน่ายรถยนต์ในเขตภาคใต้ของประเทศไทยConsumer response to promotion activities of cars dealers in south of Thailand
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2011)
การจัดการตลาดนัดชุมชนในจังหวัดสงขลาตามทัศนะของผู้จำหน่ายสินค้าและผู้บริโภค
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2013)