Show simple item record

Marketing communication strategy for tourism business Home Stay

dc.contributor.authorPichet Prommai | พิเชษฐ์ พรมใหม่en_US
dc.contributor.authorYoottana Pongsakorn | ยุทธนา พงศกรen_US
dc.contributor.authorAntika Tipjamnong | อันธิกา ทิพย์จำนงค์en_US
dc.date.accessioned2020-06-19T05:55:29Z
dc.date.available2020-06-19T05:55:29Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/651
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectการสื่อสารการตลาดen_US
dc.subjectธุรกิจท่องเที่ยวen_US
dc.subjectการท่องเที่ยวen_US
dc.subjectโฮมสเตย์en_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectHome Stayen_US
dc.titleกลยุทธ์การสื่อสารการตลาดสำหรับธุรกิจท่องเที่ยวในรูปแบบโฮมสเตย์en_US
dc.titleMarketing communication strategy for tourism business Home Stayen_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record