Search
Now showing items 1-4 of 4
กลยุทธ์ส่งเสริมการตลาดของการท่องเที่ยวเชิงประวัติศาสตร์จากข้อมูลพฤติกรรมนักท่องเที่ยวและการมีส่วนร่วมของชุมชนเกาะยอ จังหวัดสงขลาParticipatory, Tourist consumer behavior marketing promotion strategy of historical tourism in Koh Yor, Songkhla province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2014)
เหตุปัจจัยที่ส่งผลต่อนักศึกษาที่ไม่เลือกศึกษาต่อในสาขาการตลาดThe Factors Affecting to Non selectied for Study in Marketing Department
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2015)
การศึกษาความเป็นไปได้ทางการตลาดของมีดน้ำน้อยMarketing feasibility study of Namnoy knife
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2004)
การพัฒนาส่วนประสมทางการตลาดของผลิตภัณฑ์ชุมชนเพื่อสนองความต้องการของนักท่องเที่ยวที่เดินทางผ่านสนามบินนานาชาติหาดใหญ่ จังหวัดสงขลาDeveloping Marketing Mix of Community products for tourists who traveling through the Hat Yai International Airport, Songkhla Province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2016)