Show simple item record

A comparison of Learning Achievement and Attitudes Towards Statistics for Research by Using Jigsaw Technique of Cooperative Learning Model and by the Conventional Instruction.

dc.contributor.authorTunyaporn Ariyasaranee | ธันยพร อริยะเศรณีen_US
dc.date.accessioned2021-05-20T12:01:44Z
dc.date.available2021-05-20T12:01:44Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/2545
dc.language.isothen_US
dc.publisherRajamangala University of Technology Srivijayaen_US
dc.subjectผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนen_US
dc.subjectเจตคติต่อการเรียนen_US
dc.subjectเทคนิคจิ๊กซอว์en_US
dc.subjectสถิติเพื่อการวิจัยen_US
dc.subjectLearning Achievementen_US
dc.titleการเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและเจตคติต่อการเรียน เรื่อง สถิติเพื่อการวิจัย ระหว่างรูปแบบการสอนร่วมมือเทคนิคจิ๊กซอร์กับการสอนปกติen_US
dc.titleA comparison of Learning Achievement and Attitudes Towards Statistics for Research by Using Jigsaw Technique of Cooperative Learning Model and by the Conventional Instruction.en_US
dc.typeResearch Reportsen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record