• ไทย
    • English
  • ไทย 
    • ไทย
    • English
  • Login
View Item 
  •   IR@RUTS
  • Faculty of Business Administration
  • สาขาการตลาด
  • Research Reports
  • View Item
  •   IR@RUTS
  • Faculty of Business Administration
  • สาขาการตลาด
  • Research Reports
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ปัจจัยด้านส่วนประกอบการค้าปลีก ที่มีผลต่อความจงรักภักดีในการใช้บริการร้านคอนวีเนี่ยนสโตร์ท้องถิ่นในเขตอำเภอเมือง จังหวัดสงขลา

The Factor of Retail Mix Affect to Loyalty for Using Services of Local Convenience Store at Muang, Songkhla Province

No Thumbnail [100%x80]
View/Open
Full Text (46.90Mb)
Date
2015
Author
Tunyaporn Dumchuti | ธันยาภรณ์ ดำจุติ
Metadata
Show full item record
URI
https://www.repository.rmutsv.ac.th/handle/123456789/218
Collections
  • Research Reports [56]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of IRCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

NoThumbnail