Search
Now showing items 1-10 of 33
กระบวนการการตัดสินใจใช้บริการด้านการนวดแผนไทยในสถานบริการสาธารณสุขของรัฐ จังหวัดสงขลาThe Decision Making Process towards Thai Traditional Massage of the Govermenrt Medical Heath Service in Songkhla Province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2015)
กลยุทธ์ส่งเสริมการตลาดของการท่องเที่ยวเชิงประวัติศาสตร์จากข้อมูลพฤติกรรมนักท่องเที่ยวและการมีส่วนร่วมของชุมชนเกาะยอ จังหวัดสงขลาParticipatory, Tourist consumer behavior marketing promotion strategy of historical tourism in Koh Yor, Songkhla province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2014)
คุณลักษณะของมหาบัณฑิตสาขาวิชาการตลาดตามความต้องการของสถานประกอบการในจังหวัดสงขลาThe Attribute of Master of Marketing with needs of the Enterprises in SongKhla
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2015)
การรับรู้ข่าวสาร ทัศนคติ และความตั้งใจศึกษาต่อระดับปริญญาตรี คณะบริหารธุรกิจ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลศรีวิชัยPerception, Attitude And Intention To Study of Bachelor's Degree In The Faculty of Business Administration At Rajamangala University of Technology Srivijaya
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2010)
เหตุปัจจัยที่ส่งผลต่อนักศึกษาที่ไม่เลือกศึกษาต่อในสาขาการตลาดThe Factors Affecting to Non selectied for Study in Marketing Department
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2015)
แนวทางในการพัฒนาตลาดสำหรับผลิตภัณฑ์ชุมชน (OTOP) ของจังหวัดสงขลา เพื่อสนับสนุนอุตสาหกรรมท่องเที่ยวGuidelines to market Development for community products (OTOP) to promoting tourism industry of Songkhla province
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2015)
ความต้องการตลาดสีเขียวของประชากรในเขตจังหวัดสงขลาGreen market needs of the population in the province of Songkhla
(Rajamangala University of Technology Srivijaya, 2015)